×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Program promujący inicjatywę

Leadership Academy for Poland
5 lipca 2016

Grayling Poland został partnerem Leadership Academy for Poland i będzie odpowiedzialny za realizację programu komunikacji promującego inicjatywę.

W czerwcu 2016 roku rozpoczęła działalność Leadership Academy for Poland (#LAP16) oferująca jeden z najlepszych w Europie programów rozwoju przywództwa realizowany m.in. przy udziale globalnego biznesu i profesorów Uniwersytetu Harvarda. Celem inicjatywy jest rozwój potencjału Polaków i tworzenie w Polsce światowej klasy edukacji oraz chęć wspierania aktywnych i utalentowanych osób. Wśród partnerów projektu znalazły się znane międzynarodowe marki, m.in. Grayling Poland.

„W naszym kraju jest wielu zdolnych i mądrych ludzi, jednak dotychczas nasi liderzy nie mieli bezpośredniego dostępu do takich programów z zakresu przywództwa, jakie oferuje Leadership Academy for Poland. Wierzę, że dzięki takim przedsięwzięciom, w ciągu najbliższych kliku, kilkunastu lat uda nam się zbudować w Polsce kadrę światowej klasy liderów, co przyczyni się pośrednio do wzrostu gospodarczego w Polsce, ponieważ tylko dobry lider i pracodawca jest w stanie prowadzić prężnie rozwijający się biznes. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się zostać partnerem LAP” – powiedziała Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland. – „Osobiście wierze w ten program, dlatego zachęcam do złożenia aplikacji do Akademii przedstawicieli biznesu i administracji publicznej, organizacji non-profit, ludzi kultury i sztuki, dziennikarzy”.

Leadership Academy for Poland to jedyny w swoim rodzaju program rozwoju dobrego przywództwa. W ramach projektu udzielonych zostanie 40 „fellowships” (wsparć udziału) dla wybitnych Polaków mieszkających w naszym kraju i poza jego granicami, działających w sektorze biznesu, organizacji non-profit, administracji publicznej, mediach, kulturze i sporcie oraz w segmencie start-upów.

„Polska ma potencjał, aby osiągać w podobnych zestawieniach dobre wyniki. Ludzie nauki i międzynarodowi partnerzy tworzący Leadership Academy for Poland, chcą przyczynić się do korzystnej reorganizacji polskiej nauki i przyciągnięcia do Polski światowej klasy edukacji. Chcemy kreować pozytywne wartości, rozwijać potencjał istniejący w ludziach i organizacjach, inspirować do aktywnego działania na rzecz spraw publicznych oraz tworzyć nowe inicjatywy, które pozytywnie wpłyną na otaczającą nas rzeczywistość. Wszystko po to, by Polska była mądrym i dobrym krajem. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że Grayling zdecydował się wesprzeć nasza inicjatywę”– powiedział założyciel Akademii, profesor dr hab. Cezary Wójcik.

Całość szkoleń będzie oparta na unikalnej metodzie – Leadership-4D-Experience™.Zakłada ona rozwijanie kompetencji przywódczych w trzech zakresach: ludzkim (przewodzenie w organizacji, rozumienie motywacji pracowników, budowanie długofalowych możliwości zespołów), systemowym (zarządzanie kompleksowością otoczenia) oraz samodoskonalącym (źródła motywacji i stosunku do siebie, ludzi i świata).

Rekrutacja do Leadership Academy for Poland rozpocznie się na początku lipca br. i potrwa do końca sierpnia. Zajęcia rozpoczną się w październiku. W celu złożenia aplikacji należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej http://center-for-leadership.org/academy/.

Idealny kandydat do wzięcia udziału w Leadership Academy for Poland powinien mieć 25-45 lat, działać w jednej z wcześniej przedstawionych branż, być człowiekiem sukcesu, otwartym na nowe idee i wyzwania, z potencjałem przywódczym. Poszukujemy ludzi skupionych nie tylko na rozwoju zawodowym, ale również chcących zrobić coś dla innych” – tłumaczy Maciej Ujejski, dyrektor zarządzający i współtwórca Leadership Academy for Poland.

Zgłoszenia będą rozpatrywane przez komisję pod przewodnictwem profesora dr hab. Cezarego Wójcika. Aby zwiększyć swoje szanse udziału warto skontaktować się z partnerami akcji, którzy mogą udzielić referencji kandydatom. Na liście partnerów znajdują się m.in.: Delliote, Orange, Grayling, Google Campus Warsaw, Harvard Polish Society, Harvard Club of Poland, MIT Enterprise Forum Poland, Ashoka Poland, Europejska Akademia Dyplomacji, The Kings Foundation, Federation of Polish Students Societies w Wielkiej Brytanii, Vital Voices Poland, Warsaw Accelerator WAW.ac, INN

Marta Paleczna