×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Studenci SGTiR aktywni na Meetings Week Poland 2016

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji
11 marca 2016

Jedna z najważniejszych imprez polskiej branży organizatorów spotkań – Meetings Week Poland – rozpocznie się już 14 marca. W czasie 5-dniowego cyklu wydarzeń związanych z MWP 2016 kadra naukowa i studenci Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji – numeru 1. wśród niepublicznych uczelni turystycznych 2015 według czasopisma Perspektywy – przygotowali szereg wydarzeń. Future Leaders Forum Warsaw, akcje „Książka oddana – radość przekazana” i „Obiegnij Narodowy” już 14-18 marca!

SGTiR już po raz czwarty zaangażowała się w organizację najważniejszego wydarzenia w polskiej branży spotkań. Najlepsi studenci uczelni – i jednocześnie członkowie prężnie działającego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B” Grupy Uczelni VISTULA – w ramach Meetings Week Poland odpowiadać będą m.in. za aktywną promocję stoiska uczelni, a także pomogą organizatorom przy rejestracji gości. Na tym jednak nie kończy się ich zaangażowanie!

Książka oddana – radość przekazana

Członkowie SKN Turystyki Biznesowej „2B” ponownie organizują akcję „Książka oddana – radość przekazana”. Książki będą zbierane w trakcie rejestracji uczestników Meetings Week Poland w dniach 14-18 marca 2016 na Stadionie Narodowym. Wszystkie podarowane przez uczestników MWP egzemplarze trafią do rodzinnych domów dziecka w Warszawie, Krakowie oraz Przemyślu, zrzeszonych w Towarzystwie „Nasz Dom”.

– „Idea społecznej odpowiedzialności biznesu jest wspierana przez coraz więcej przedsiębiorstw i organizacji związanych z branżą turystyczną. Jako opiekun SKN „2B” z ogromnym entuzjazmem podchodzę do aktywności studentów na tym polu i traktuję jako obietnicę dynamicznego rozwoju CSR w branży spotkań w miarę wkraczania kolejnych absolwentów SGTiR na rynek pracy” – podsumował dr Krzysztof Celuch, prorektor ds. dydaktycznych i współpracy międzynarodowej Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, członek rady dyrektorów MPI w Dallas i założyciel MPI Poland, opiekun Koła Naukowego „2B” w SGTiR.

Aktywność w dziedzinie CSR studentów Grupy Uczelni VISTULA, do której należy SGTiR, została zauważona przez jury konkursu MP Power Awards, organizowanego przez MeetingPlanner.pl.Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej „2B”, działające przy Grupie Uczelni VISTULA, zakwalifikowało się do finału – w kategorii „CSR w branży eventowej”. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 18 marca.

Obiegnij Narodowy!

Meetings Week Poland to nie tylko warsztaty i konferencje z ekspertami branży spotkań. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mogli wziąć udział w maratonie wokół Stadionu PGE Narodowy, organizowanym przez SGTiR oraz SKN „2B”. Dystans do pokonania wynosi 5 km. Bieg „Obiegnij Narodowy” odbędzie się ostatniego dnia Meetings Week Poland, tj. 18 marca – w ramach Konferencji IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Zbiórka biegaczy rozpocznie się o godzinie 7.30 przy Bramie 5 Stadionu PGE Narodowy. Bieg startuje o godzinie 8:00. Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony www.obiegnijnarodowy16.evenea.pl.

IMEX International University Challenge

Studenci SGTIR uczestniczą także w organizacji międzynarodowej konferencji IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Wydarzenie to co roku gromadzi kilkunastu światowych ekspertów rynku turystyki biznesowej i około 100 studentów z całej Polski. W ramach imprezy odbywają się krajowe eliminacje do IMEX International University Challenge – rywalizacji o prestiżowe stypendia – z finałem we Frankfurcie.

Meetings Week Poland 2016 startuje już 14 marca!

Meetings Week Poland 2016 organizowane jest przez wiodące organizacje i stowarzyszenia branży spotkań: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice” oraz portal Meetingplanner.pl. Strategicznym partnerem przedsięwzięcia jest Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki. Tegoroczna edycja została objęta honorowym patronatem ministra Sportu i Turystki Pana Witolda Bańkę. Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 14-18 marca na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Plan konferencji dostępny jest na stronie www.meetingsweek.pl.