×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Wygraj studia podyplomowe z marketingu internetowego w SGH! Weź udział w konkursie na najlepszą pracę dyplomową

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Szkoła Główna Handlowa
16 grudnia 2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają do udziału w piątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami są uczestnictwo w studiach podyplomowych SGH oraz płatne praktyki zawodowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 7 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu  jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od  01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r . Przesłane prace oceniać będzie Jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • §  Najlepsza praca dyplomowa (magisterska):  bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie  oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu
  • §  Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • §  18.12.2016 – 15.01.2017 – Zbieranie prac
  • §  16.01.2017 – 30.01.2017 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • §  31.01.2017 – 20.02.2017 – II etap – ocena prac magisterskich wyłonionych w I etapie Konkursu
  • §  21.02.2017 – 24.02.2017 – wybór zwycięzcy konkursu – autora najlepszej pracy magisterskiej
  • §  01.03.2017 – Ogłoszenie wyników

Zgłoszenie powinno zawierać

  • §  2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
  • §  Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.
  • §  Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
  • §  Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

Adres:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
ul. Puławska 39/77
02-508 Warszawa

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://iab.org.pl/

Informacje o Studiach Podyplomowych SGH Marketing Internetowy: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Agata Gołuchowska