„Brains Attack!”
,,Brains Attack!” to projekt stworzony przez Dział Informacji i Promocji Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM przy współpracy z firmami partnerskimi (GoldenSubmarine, Piotr i Paweł, Raben, Riverwood, Wrigley, Volkswagen) skierowany do studentów naszego Wydziału.
Projekt polega na rozwiązywaniu przez trzyosobowe drużyny studenckie zadań z zakresu Public Relations, Human Resources i marketingu. Zadania przygotowywane są przez firmy partnerskie. W tym roku będą nimi: GoldenSubmarine, Piotr i Paweł, Raben oraz Volkswagen.
Ostatnie, finałowe zadanie wykonywane jest przez każdego ze studentów indywidualnie. Wygraną w projekcie są płatne staże wakacyjne, oferowane przez firmy partnerskie. Często owocują one nawiązaniem stałej współpracy z naszymi studentami (ze stałym zatrudnieniem włącznie).
Podstawowym założeniem projektu jest ułatwienie naszym studentom startu na rynku pracy. Chcieliśmy uczynić to w sposób wysoce merytoryczny, co spotkało się z uznaniem wielu liczących się na rynku poznańskim (i nie tylko) pracodawców. Ponadto pragniemy w ten sposób walczyć z niesprawiedliwym ocenianiem kierunków humanistycznych, które naszym zdaniem gwarantują nie tylko dużą wiedzę i praktyczne umiejętności, ale również elastyczność, tak często dziś docenianą przez rynek pracy i pracodawców.
Szczegółowe informacje na temat III edycji Brains Attack! znajdują się na stronie: brainsattack.pl.