Zwycięzcy konkursu „Young Bloods” wyłonieni
Agencje z TBWA \ GROUP POLAND wyłoniły zwycięzców konkursu Young Bloods. Staże otrzymały osoby, które wykazały się talentem i najlepszą wiedzą w obszarach: Kreacja, Strategia, Client Service i PR.
Tegoroczna edycja konkursu stażowego Young Bloods odbywała się pod hasłem Staż załatwiamy po znajomości. Agencja chciała w nieszablonowy sposób podkreślić, że do rozpoczęcia kariery, potrzebna jest przede wszystkim znajomość zagadnień związanych z komunikacją reklamową. Aby wziąć udział w rekrutacji kandydaci musieli najpierw zamieścić i otagować na wybranej platformie social media kreatywny post, w którym pokazali, że znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym dziale. Następnie otrzymali oni brie i w odpowiedzi na niego przygotowali propozycje działań. W drugi etapie konkursu najlepsi kandydaci zaprezentowali swoje prace przed przedstawicielami agencji. Jury oceniało zarówno merytorykę nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania.
Laureaci konkursu, którzy odbędą staż to: Magda Masnyk, Magda Natkaniec, Kamil Borek
oraz Weronika Wyszomierska, Agata Boruta, Martyna Marcinkowska, Gabi Czesak, Piotr Lis, Adam Romański oraz Daria Narożna.
– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni rekordową ilością zgłoszeń do tegorocznego konkursu Young Bloods. Cieszę się, że zgłosiło się do nas tak wiele młodych otwartych i pełnych zapału ludzi, jestem pewna, że wniosą oni do zespołu wiele świeżej energii i inspirujących pomysłów. W tej chwili w TBWA \ GROUP POLAND pracuje pięciu laureatów poprzednich edycji. To właśnie oni byli odpowiedzialni za przygotowanie tegorocznego konkursu – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ TEQUILA.
– Kandydaci zaprezentowali bardzo wysoki poziom wiedzy i umiejętności. Mamy nadzieję, że najlepsi stażyści dołączą do zespołu na stałe – dodaje Joanna Andrzejewska, Dyrektor Zarządzająca TBWA PR.
Young Bloods wspierają magazyn „Brief”, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.
Ewa Sawińska