×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Zwycięzcy konkursu „Young Bloods” wyłonieni

TBWA \ GROUP POLAND przyznało staże
20 czerwca 2014

Agencje z TBWA \ GROUP POLAND wyłoniły zwycięzców konkursu Young Bloods. Staże otrzymały osoby, które wykazały się talentem i najlepszą wiedzą w obszarach: Kreacja, Strategia, Client Service i PR.

Tegoroczna edycja konkursu stażowego Young Bloods odbywała się pod hasłem Staż załatwiamy po znajomości. Agencja chciała w nieszablonowy sposób podkreślić, że do rozpoczęcia kariery, potrzebna jest przede wszystkim znajomość zagadnień związanych z komunikacją reklamową. Aby wziąć udział w rekrutacji kandydaci musieli najpierw zamieścić i otagować na wybranej platformie social media kreatywny post, w którym pokazali, że znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym dziale. Następnie otrzymali oni brie i w odpowiedzi na niego przygotowali propozycje działań. W drugi etapie konkursu najlepsi kandydaci zaprezentowali swoje prace przed przedstawicielami agencji. Jury oceniało zarówno merytorykę nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania.

Laureaci konkursu, którzy odbędą staż to: Magda Masnyk, Magda Natkaniec, Kamil Borek
oraz Weronika Wyszomierska, Agata Boruta, Martyna Marcinkowska, Gabi Czesak, Piotr Lis, Adam Romański oraz Daria Narożna.

– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni rekordową ilością zgłoszeń do tegorocznego konkursu Young Bloods. Cieszę się, że zgłosiło się do nas tak wiele młodych otwartych i pełnych zapału ludzi, jestem pewna, że wniosą oni do zespołu wiele świeżej energii i inspirujących pomysłów. W tej chwili w TBWA \ GROUP POLAND pracuje pięciu laureatów poprzednich edycji. To właśnie oni byli odpowiedzialni za przygotowanie tegorocznego konkursu – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ TEQUILA.

– Kandydaci zaprezentowali bardzo wysoki poziom wiedzy i umiejętności. Mamy nadzieję, że najlepsi stażyści dołączą do zespołu na stałe – dodaje Joanna Andrzejewska, Dyrektor Zarządzająca TBWA PR.

Young Bloods wspierają magazyn „Brief”, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Ewa Sawińska