×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Po raz 13. w Polsce

Konkurs Global Management Challenge
27 września 2012

Trwa rejestracja zespołów do XIII polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge 2012.

GMC to rozbudowana gra symulacyjna, w której startują zespoły studenckie (II-V rok studiów) oraz firmowe. Studenci w konkursie mają okazję rywalizować z doświadczonymi praktykami biznesu. Każdy zespół pełni rolę zarządu wirtualnej firmy. Uczestnicy opracowują strategię oraz podejmują kluczowe decyzje dążąc do osiągnięcia najwyższej ceny akcji przedsiębiorstwa.

Global Management Challenge to trening umiejętności analitycznych, pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Jest to szansa na zdobycie ciekawych praktyk, staży oraz pracy.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

– utworzyć zespół (3-5 osób) – istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie;

– wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja/zespoly-studenckie;
– po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl.

Wszystkie zgłoszone zespoły otrzymają informację na temat kwalifikacji przed rozpoczęciem programu treningowego (Sponsorzy dokonują wyboru na podstawie danych zawartych w Aplikacji).

Rejestracja zespołów studenckich trwa do 19 października 2012.
Dzięki wsparciu Sponsorów studenci mają szansę na bezpłatny udział w konkursie!

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting. Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski. Sponsorzy generalni: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu. Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów.

Ewa Żuk