Uniwersytet otwarty na jutro
Galicyjskie Centrum Edukacji pilnie nawiąże współpracę z nauczycielami akademickimi do przeprowadzenia zajęć na UMCS w Lublinie z zakresu: pracy socjalnej na kierunku Praca Socjalna, Interwencji kryzysowej w pracy socjalnej, realizowanych w ramach projektu Uniwersytet otwarty na jutro.
Zadanie 1 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów dla jednej grupy w wymiarze 10 godzin oraz ćwiczeń dla dwóch grup w wymiarze 5 godz./grupę w VI semestrze) pt. Gerontologia społeczna na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna
Zadanie 1
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk medycznych,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pielęgniarstwa i promocji zdrowia.
Zadanie 2 – Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów (dla jednej grupy w wymiarze 8 godz. w VI semestrze) pt. System prawny pomocy społecznej na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna
Zadanie 2
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk prawnych w zakresie prawa,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu prawa.
Zadanie 3 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów dla jednej grupy w wymiarze 5 godzin oraz ćwiczeń dla jednej grupy w wymiarze 10 godz. w VI semestrze) pt. Rehabilitacja osób niepełnosprawnych na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna
Zadanie 3
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 4 – przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w wymiarze 5 godzin oraz ćwiczeń w wymiarze 10 godzin) pt. Analiza kryzysu w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 4
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 5 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w wymiarze 5 godzin w formie tradycyjnej oraz 5 godz. wykładów w formie online) pt. Interwencja kryzysowa i pomoc psychologiczna osobom w kryzysie w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 5
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 6 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie online w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Podstawowe umiejętności interwentów w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 6
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki,
Zadanie 7 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Diagnoza sytuacji kryzysowej w rodzinie w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 7
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 8 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Poradnictwo rodzinne w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 8
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 9 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Podstawy pracy socjalnej z rodziną w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 9
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 10 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (ćwiczeń w formie tradycyjnej w wymiarze 10 godzin) pt. Interwencja kryzysowa w sytuacji przemocy w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 10
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki,
Zadanie 11 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Mediacja w pracy socjalnej w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie11
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 12 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i 5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Profilaktyka społeczna w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 12
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 13 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Pomoc i poradnictwo w sytuacji uzależnień w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 13
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 14 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i 5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Grupa wsparcia jako forma pracy w kryzysie w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 14
– posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 1 publikację naukową z zakresu psychologii.
Zadanie 15 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Interwencja kryzysowa w sytuacji klęsk i katastrof w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 15
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 16 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Kryzys utraty i żałoby w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 16
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 17 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i 5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Superwizja w pracy socjalnej w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 17
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.
Zadanie 18 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (seminarium w wymiarze 15 godzin w formie tradycyjnej oraz 5 godzin w formie online) pt. Seminarium dyplomowe w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy
Zadanie 18
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zadanie 19 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (seminarium w wymiarze 20 godzin w formie tradycyjnej) pt. Seminarium dyplomowe w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej
Zadanie 19
– posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,
– posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
– posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.
Zainteresowanych pilnie prosimy o składanie aplikacji.
Pełna dokumentacja: aktualne CV, dyplomy, świadectwa, kursy, szkolenia, certyfikaty, wykaz publikacji, inne uprawnienia do prowadzenia zajęć.
Prosimy przesłać skany dokumentów pocztą elektroniczną lub ksera dokumentów pocztą tradycyjną.
Elżbieta Olszak