×

Serwis forumakademickie.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Uniwersytet otwarty na jutro

Galicyjskie Centrum Edukacji
20 marca 2012

Galicyjskie Centrum Edukacji pilnie nawiąże współpracę z nauczycielami akademickimi do przeprowadzenia zajęć na UMCS w Lublinie z zakresu: pracy socjalnej na kierunku Praca Socjalna, Interwencji kryzysowej w pracy socjalnej, realizowanych w ramach  projektu  Uniwersytet otwarty na jutro.

Zadanie 1 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów dla jednej grupy w wymiarze 10 godzin oraz ćwiczeń dla dwóch grup w wymiarze 5 godz./grupę w VI semestrze) pt. Gerontologia społeczna na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna

Zadanie 1

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk medycznych,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pielęgniarstwa i promocji zdrowia.

 

Zadanie 2 – Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów (dla jednej grupy w wymiarze  8 godz. w VI semestrze) pt. System prawny pomocy społecznej na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna

Zadanie 2

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk prawnych w zakresie prawa,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu prawa.

 

Zadanie 3 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów dla jednej grupy w wymiarze 5 godzin oraz ćwiczeń dla jednej grupy w wymiarze 10 godz. w VI semestrze) pt. Rehabilitacja osób niepełnosprawnych na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna

Zadanie 3

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 4 – przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w wymiarze 5 godzin oraz ćwiczeń w wymiarze 10 godzin) pt. Analiza kryzysu w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 4

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 5 –  Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w wymiarze 5 godzin w formie tradycyjnej oraz 5 godz. wykładów w formie online) pt. Interwencja kryzysowa i pomoc psychologiczna osobom w kryzysie w I semestrze studiów podyplomowych            z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 5

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 6 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie online  w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Podstawowe umiejętności interwentów w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 6

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki,

 

Zadanie 7 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Diagnoza sytuacji kryzysowej w rodzinie w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 7

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 8 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Poradnictwo rodzinne w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 8

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 9 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Podstawy pracy socjalnej z rodziną w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 9

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 10 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (ćwiczeń w formie tradycyjnej w wymiarze 10 godzin) pt. Interwencja kryzysowa w sytuacji przemocy w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 10

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – pedagogika,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki,

 

Zadanie 11 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Mediacja w pracy socjalnej w I semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa              w pracy socjalnej

Zadanie11

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 12 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i  5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Profilaktyka społeczna w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 12

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 2 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 13 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Pomoc i  poradnictwo w sytuacji uzależnień w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 13

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 14 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i  5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Grupa wsparcia jako forma pracy w kryzysie w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 14

–     posiadają stopień naukowy co najmniej magistra, dyscyplina naukowa – psychologia,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 1 publikację naukową z zakresu psychologii.

 

Zadanie 15 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Interwencja kryzysowa w sytuacji klęsk i katastrof w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 15

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 16 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 10 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej) pt. Kryzys utraty i żałoby w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 16

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 17 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów w formie tradycyjnej w wymiarze 5 godzin oraz 5 godzin ćwiczeń w formie tradycyjnej i  5 godzin ćwiczeń w formie online) pt. Superwizja w pracy socjalnej w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 17

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu psychologii.

 

Zadanie 18 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (seminarium w wymiarze 15 godzin w formie tradycyjnej oraz 5 godzin w formie online) pt. Seminarium dyplomowe w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy

Zadanie 18

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zadanie 19 – Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (seminarium w wymiarze 20 godzin w formie tradycyjnej) pt. Seminarium dyplomowe w II semestrze studiów podyplomowych z zakresu Interwencja kryzysowa w pracy socjalnej

Zadanie 19

–     posiadają stopień naukowy co najmniej doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki,

–     posiadają min. 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,

–     posiadają min. 3 publikacje naukowe z zakresu pedagogiki.

 

Zainteresowanych pilnie prosimy o składanie aplikacji.

Pełna dokumentacja: aktualne CV, dyplomy, świadectwa, kursy, szkolenia, certyfikaty, wykaz publikacji,  inne uprawnienia do prowadzenia zajęć.

Prosimy przesłać skany dokumentów pocztą elektroniczną lub ksera dokumentów pocztą tradycyjną.

Elżbieta Olszak