Akcja rabatowa
W ramach działań trwających od 3 października do 15 listopada Wydawnictwo Naukowe PWN oferuje kupony umożliwiające nabycie książek akademickich z 20-procentowym rabatem.
Rabat na książki można uzyskać w ponad dwustu księgarniach stacjonarnych, w tym w sieci Księgarnie PWN, oraz w Księgarni Internetowej PWN. Uczestnikiem akcji może być każda osoba fizyczna, która kupi książkę akademicką PWN i skorzysta przy jej zakupie z kuponu rabatowego PWN lub (w przypadku zakupów w Księgarni Internetowej PWN) z kodu rabatowego wygenerowanego ze strony www.student.pwn.pl.
– Głównym powodem naszych działań było przede wszystkim wsparcie studentów rozpoczynających nowy rok akademicki, a co się z tym wiąże, poszukujących polecanych przez wykładowców podręczników akademickich – wydanych właśnie przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Mamy świadomość, że nabycie kompletu podręczników wiąże się z poważnymi wydatkami dla studentów. Oferując rabaty ułatwiamy im życie – przynajmniej w kwestii zakupów książek. Co równie ważne, zależy nam na budowaniu trwałych, partnerskich relacji ze studentami jako główną grupą naszych czytelników – mówi Krystyna Wieczorkiewicz, kierownik marketingu i promocji publikacji akademickich.
Akcji rabatowej towarzyszą działania w wybranych uczelniach wyższych w całej Polsce (plakaty informacyjne, kolportaż kuponów rabatowych), kampania banerowa i e-mailing na wp.pl, kampania informacyjna na pwn.pl, kampania w Radio Kampus oraz działania na profilu PWN na Facebooku. Akcja jest realizowana przez Interaktywną Agencję Reklamową Omnibit. Partnerami akcji są: wp.pl, Radio Kampus, Paczkomaty InPost oraz Play.
Więcej informacji (wraz z listą księgarń biorących udział w akcji oraz regulaminem): www.student.pwn.pl
Piotr Bogusz